داروخانه آنلاین درمانگیاه

وبلاگ داروخانه درمانگیاه

داروخانه آنلاین درمانگیاه

وبلاگ داروخانه درمانگیاه

این وبلاگ متعلق به داروخانه آنلاین درمانگیاه می باشد. https://darmangiah.com

  • ۰
  • ۰

روغن خراطین اصل

روغن خراطین اصل یک فرآورده طبیعی است که از نوعی کرم خاکی استخراج شده و برای حجم دادن و افزایش سایز اندام های بدن استفاده می شود.

نسخه اصلی این مطلب را می توانید در اینجا مطالعه کنید.

 

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین اصل ، فرآورده ای است که از خوابانیدن کرم های خشک شده از نژاد ایزینیا فتیدا که نوعی کرم خاکی هستند در یک روغن پایه که معمولا روغن زیتون است به مدت چندین ماه و قرار دادن آن در مقابل آفتاب به دست می آید.

از جمله کاربرد های روغن خراطین اصل که در کتب طب سنتی به آن اشاره شده است، حجم دادن به اندام های بدن است که امروزه کاربرد روغن خراطین به این منظور بسیار رواج یافته است.

از این روغن برای حجم دادن به آلت تناسلی آقایان، لب ها و گونه ها و حجم دادن سینه بانوان، حجم دادن به عضلات در ورزشکاران و همچنین پر کردن چروک های پوستی که در اثر از دست رفتن حجم بافت در مناطقی مانند صورت و پیشانی و دستها ایجاد می گردد، استفاده می شود.

برای خرید روغن خراطین اصل روناک بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

روغن خراطین اصل

 

 

نحوه تشخیص روغن خراطین اصل

تشخیص اصالت روغن خراطین یکی از دغدغه های همیشگی مشتریان و مصرف کنندگان این روغن می باشد.

در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی، مطالب مختلفی درباره نحوه تشخیص روغن خراطین اصل از روی رنگ، بو و گرانروی و ... روغن نوشته شده است.

اما حقیقت آن است که باید این مطلب را بدانید که نه تنها تشخیص اصالت روغن خراطین بلکه سایر روغن ها نیز به این آسانی مقدور نیست و نمی توان با چنین مشخصاتی، درباره اصالت و کیفیت آن نظر قاطعی ارائه کرد.

بعضی اوقات حتی تشخیص با روش های تجزیه دستگاهی و آزمایشگاهی نیز درباره روغن ها به سختی انجام می پذیرد.

البته که موارد زیر در شناسایی کیفیت روغن تا حدی کمک کننده هستند اما همان طور که در بالا ذکر شد، نباید این موارد را به عنوان نشانه قطعی کیفیت و اصل بودن روغن خراطین در نظر گرفت:

روغن بیش از حد رقیق یا بیش از حد غلیظ نباشد. از نظر گرانروی و غلظت، تقریبا شبیه روغن مایع خوراکی آشپز خانه یا فقط در حد اندکی غلیظ تر از آن باشد.

روغن تیره و کدر نباشد. البته کدر بودن رنگ، نشان از تقلبی بودن آن نیست بلکه نشان از عدم تصفیه مناسب آن است که نشان دهنده تولید در شرایط غیر استاندارد و غیر صنعتی است که این خود می تواند نشان دهنده کیفیت پایین تولید روغن خراطین در کارگاه های غیر استاندارد و غیر بهداشتی باشد.

بوی روغن خراطین اصل تقریبا نامطبوع است و پس از استفاده بویی شبیه به بوی خاک یا گرد و خاک می دهد. البته این مورد هم می تواند در بعضی برند ها با افزودن مواد معطر کننده و اسانس های گیاهی خوشبو کننده برطرف شود.

رنگ روغن خراطین بسته به نوع روغن پایه مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. این رنگ از زرد روشن (تقریبا مشابه روغن مایع خوراکی آشپزخانه) تا قهوه ای تیره می تواند متغیر باشد.

https://darmangiah.com/wp-content/uploads/2019/07/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D9%86-768x768.jpg

 

روغن خراطین روناک

 

و اما مهمترین نکته در تشخیص اصل بودن روغن

مواردی که در بالا ذکر شد، همگی معیار های کیفی هستند که بنا به نوع برند تولید کننده محصول می توانند با دامنه اندکی بالا یا پایینتر از آنچه ذکر شد، دیده شوند. 

به همین دلیل با استفاده از موارد بالا نمی توان نظر قطعی درباره اصالت روغن خراطین و کیفیت آن داد.

مهمترین نکته درباره کیفیت و اصالت روغن خراطین یا هر محصول دیگری، دارا بودن پروانه بهداشتی تولید از وزارت بهداشت است.

چرا که اخذ پروانه بهداشتی و سیب سلامت از وزارت بهداشت، مستلزم اثبات کیفیت و اصل بودن محصول در آزمایشگاه های دقیق و معتبر وزارت بهداشت و سازمان هایی همچون سازمان ملی استاندارد می باشد.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که اگر اصل بودن هر محصولی برای شما مهم است، همیشه چه درباره روغن خراطین و چه سایر محصولات و داروهای گیاهی و سنتی به دارا بودن پروانه بهداشتی تولید از وزارت بهداشت که با علامت سیب سلامت و یک شماره در زیر آن مشخص می شود، توجه داشته باشید.

ما در این زمینه روفن خراطین روناک که از محصولات شرکت داروسازی پیشرو آریا روناک است را به شما معرفی میکنیم تا با خیال آسوده از آن استفاده نمایید.

 

https://darmangiah.com/wp-content/uploads/2019/07/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D9%86-768x768.jpg

نحوه اثر روغن خراطین

می دانیم که برای تولید بافت بدن انسان، ابتدا چربی ها و پروتئین های موجود در مواد غذایی باید شکسته شده و تبدیل به تری گلیسیرید شوند.

تری گلیسیرید ها هم خود مجددا شکسته و تبدیل به اسید های آمینه می شوند و این اسید های آمینه پس از مصرف توسط سلول، مجددا به صورت تری گلیسیرید های اختصاصی بدن انسان در آمده و تری گلیسیریدها هم با چسبیدن به یکدیگر طبق نظم خاصی که از DNA دستور می گیرند، تبدیل به چربی و پروتئین بافت بدن انسان می شوند.

هنوز نحوه اثرگذاری روغن خراطین در حجم دهی اندام های بدن انسان به طور دقیق مشخص نشده است.

اما بعضی فرضیه ها حاکی از آن هستند که به دلیل شباهت تری گلیسیرید های موجود در بدن کرم خراطین با تری گلیسیرید های موجود در بدن انسان، شکستن چربی ها و پروتئین های موجود در اندام کرم و تبدیل آن به چربی و پروتئین انسانی، با سرعت و سهولت بیشتری صورت می گیرد و این به نوعی باعث تغذیه بهتر سلول ها در محیطی می شود که روغن خراطین اصل مورد استفاده قرار گرفته است.

یعنی بدن انسان به جای طی مسیر 1- تبدیل چربی و پروتئین حیوانی و گیاهی به تری گلیسیرید، 2- تبدیل تری گلیسیرید به اسید آمینه، 3- تبدیل اسید آمینه به تری گلیسیرید و 4- تبدیل تری گلیسیرید به چربی و پروتئین انسانی، مسیر کوتاه تری را طی کرده و به همین دلیل اندام های بدن انسان در اثر استفاده از روغن خراطین اصل سریعتر رشد کرده و حجیم تر می شوند.

  • ۰۰/۰۵/۱۱
  • داروخانه آنلاین درمانگیاه

روغن خراطین

روغن خراطین اصل

قیمت روغن خراطین اصل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی